Vejpolitisk Debat
Vejpolitisk Debat den 28. september kl. 13:30-16:30
Så er det igen tid til Vejpolitisk debat, som afholdes i Venstres gruppeværelse på Christiansborg.
Inden det officielle program begynder, vil der være mulighed for en rundvisning med Peter Juel-Jensen, transportordfører for Venstre, kl. 12.30.
Det er gratis for medlemmer af Dansk Vejforening at deltage. For ikke-medlemmer er deltagergebyret 500 kr. ekskl. moms.
Der er et begrænset antal pladser, så tilmeldingen sker efter først til mølle-princippet.
Find det foreløbige program og tilmeld dig her